Regulamin świadczenia usługi powiadomień o publikacji raportów i informacji w aplikacji AlertSerwis.pl
§ 1. Wstęp
Regulamin określa zakres i warunki świadczenia usług monitorowania 
publikacji raportów i informacji Spółek notowanych na Giełdzie Papierów 
Wartościowych w Warszawie oferowanych przez AlertSerwis.pl
§ 2. Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie określenia posiadają następujące znaczenie:
Cennik
 - szczegółowy wykaz Usług wraz z zestawieniem rodzaju i wysokości opłat
 oraz zasad ich naliczania, stanowiący integralną część Umowy, 
publikowany na stronie 
www.AlertSerwis.plDoładowanie
 Konta - czynność wykonana przez Użytkownika polegająca na zakupie i 
opłaceniu usługi nazwanej pakietem o nominałach podanych w Cenniku.
Dostawca
 Usług – alertserwis.pl sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300), przy ul. A. Frycza-Modrzewskiego 20, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy 
w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego 
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000936772, NIP 
5472228434.
AlertSerwis.pl - aplikacja dostępna pod adresem 
www.AlertSerwis.pl
 umożliwiająca Spółkom Giełdowym tworzenie indywidualnych widgetów, 
które po zamieszczeniu na internetowej stronie emitenta wspierają 
budowanie Relacji Inwestorskich i komunikacji z rynkiem. Użytkownicy 
zapisani na listę subskrypcji monitorują publikacje raportów i 
informacji Spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w 
Warszawie.
Usługa realizowana jest za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub SMS.
Pakiet usług – oznacza łączną ilość oferowanych funkcjonalności udostępniony przez Dostawcę Usług, zgodny z wyborem Użytkownika.
Pakiet
 SMS – oznacza określoną ilość SMS umożliwiających dostarczenie 
informacji udostępniony przez Dostawcę Usług, zgodny z oferowanymi 
przedziałami,
Okres Ważności - czas, w którym Użytkownik może w pełni
 korzystać z Usług w ramach wybranego pakietu. Okres Ważności podany 
jest w Cenniku. W przypadku kolejnych doładowań Okres Ważności 
przedłużany jest licząc od dnia zakończenia ostatniego Okresu Ważności,
Regulamin - niniejszy regulamin świadczenia Usług dla Użytkowników, stanowiący integralną część Umowy,
Umowa
 - umowa o świadczenie usług oferowanych w zakresie dostępnych 
funkcjonalności dostępnych pod marką AlertSerwis.pl, na podstawie której
 Dostawca Usług zobowiązuje się do ich świadczenia zgodnie z 
Regulaminem, a Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich 
warunków zawartych w niniejszym Regulaminie,
Usługi - usługi wymienione w Cenniku i świadczone przez Dostawcę Usług zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu,
Użytkownik
 - osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca
 osobowości prawnej korzystająca z Usług AlertSerwis.pl,
Wartość Konta - określony w polskich złotych limit do wykorzystania przez Użytkownika na korzystanie z Usług AlertSerwis.pl,
Zamówienie
 - oświadczenie Użytkownika złożone za pośrednictwem podmiotów 
oferujących Usługi, zawierające dane Użytkownika oraz specyfikację 
zamawianej przez niego usługi.
ESPI - Elektroniczny System Przekazu Informacji nadzorowany przez Komisję Nadzoru Finansowego,
EBI - Elektroniczna Baza Informacji nadzorowana przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.
§ 3. Umowa o świadczenie Usług
1. Umowa zostaje zawarta z Użytkownikiem, który złoży Zamówienie i dokonał zapłaty - Doładowania Konta.
2.
 Zamówienie Usług skutkuje przydzieleniem loginu i hasła dostępowego do 
aplikacji AlertSerwis.pl w celu indywidualnej konfiguracji Usług zgodnie
 z wyborem Użytkownika.
3. Użytkownik korzysta z Usług w zakresie określonym niniejszym Regulaminem.
4. Cennik oraz niniejszy Regulamin są udostępniane Użytkownikowi na stronie internetowej 
www.AlertSerwis.pl przed złożeniem Zamówienia. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
5. Czas trwania umowy jest nieoznaczony, chyba że strony Umowy postanowią inaczej.
§ 4. Rozwiązanie Umowy i wygaśnięcie Umowy
1. Dostawca Usług może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym, 
jeżeli Użytkownik narusza postanowienia Umowy, niniejszego Regulaminu 
lub przepisy obowiązującego prawa.
2. Dostawca Usług ma prawo, 
zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie Cywilnym do żądania od 
Użytkownika odszkodowania, jeżeli wskutek działań Użytkownika 
określonych w ust. 1 Dostawca Usług poniesie szkodę.
3. Umowa z Użytkownikiem wygasa z chwilą zaprzestania świadczenia usług, co następuje po upływie Okresu Ważności konta.
4. Niewykorzystana w momencie upływu Okresu Ważności Wartość środków Doładowania Konta nie podlega zwrotowi.
1. Rodzaje Usług określone są w Cenniku i na stronie 
www.AlertSerwis.pl,
2. Dostawca Usług może rozszerzyć zakres oferowanych usług bez konieczności zmiany Regulaminu i Cennika."
§ 6. Opłaty za świadczenie Usług
1. Opłaty za Usługi świadczone Użytkownikowi oraz szczegółowe zasady ich naliczania określone są w Cenniku.
2.
 O podwyższeniu cen za Usługi Dostawca Usług powiadamia Użytkowników z 
wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej 30 dni, przez podanie informacji na
 stronie 
www.AlertSerwis.pl oraz w formie wiadomości przesłanej w wiadomości elektronicznej na adres Użytkownika podany podczas rejestracji.
3. Użytkownik uiszcza opłaty poprzez Doładowanie Konta.
4. Opłaty za świadczenie Usług pobierane są jako płatność z góry (pre-paid).
5. Użytkownik może korzystać z Usług do momentu wyczerpania Wartości Konta, lecz nie dłużej niż wynosi Okres Ważności.
6.
 W momencie wyczerpania Wartości Konta lub upłynięcia Okresu Ważności 
następuje zawieszenie świadczenia płatnych Usług, za które pobierane są 
opłaty zgodnie z Cennikiem.
7. Po upływie Okresu Ważności Użytkownik zachowuje:
  a. dostęp do aplikacji AlertSerwis.pl,
  b. do dyspozycji konto Użytkownika,
  c. możliwość korzystania z udostępnionych przez Dostawcę usług darmowych,
  d. możliwość Doładowania Konta i przedłużenia Okresu Ważności.
8.
 Dostawca Usług dopuszcza zakończenie realizacji wybranych usług 
wymagających dodatkowych opłat (np. pakiety SMS) w okresie Ważności 
Konta.
9. Użytkownik odpowiada za podanie i aktualizację kompletnych i
 prawdziwych danych Użytkownika, w tym adresu e-mail służącego do 
korespondencji.
10. Użytkownik ponosi osobistą odpowiedzialność za 
skutki niepoprawnego podania loginu i hasła w trakcie logowania się i 
podczas Doładowywania Konta.
§ 7. Zobowiązania Dostawcy
1. Dostawca Usług nie prowadzi informacji o adresach e-mail Użytkowników usług AlertSerwis.pl.
2.
 Dostawca Usług nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do raportów
 spółek publikowanych z pominięciem systemów ESPI i/lub EBI.
3. 
Dostawca Usług stosownie do możliwości technicznych dołoży wszelkich 
starań, aby usługa była świadczona w sposób nieprzerwany, a o terminach 
ewentualnych przewidzianych przerw, w tym konserwacyjnych zawiadomi 
użytkowników na stronie 
www.AlertSerwis.pl.
4.
 Dostawca Usług ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte 
wykonanie Usług wyłącznie w zakresie określonym Regulaminem , 
obowiązującym prawem polskim oraz Kodeksem Cywilnym.
5. Z tytułu 
niewykonania lub nienależytego wykonania Usług przez Dostawcę Usług 
Użytkownikowi przysługuje odszkodowanie w formie kary umownej.
6. Za 
każdy dzień przerwy w świadczeniu Usług trwającej dłużej niż 12 godzin, 
jednakże za okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, Użytkownikowi przysługuje
 odszkodowanie w wysokości 1/30 średniego miesięcznego wykorzystania 
wpłaconej przez Użytkownika kwoty na poczet danej usługi za okres 3 
miesięcy poprzedzających dzień złożenia reklamacji lub w przypadku gdy 
Użytkownik korzysta z danej usługi krócej niż 3 miesiące za faktyczny 
okres korzystania. Wypłata odszkodowania następuje w przypadku 
pozytywnego rozpatrzenia wniesionej przez Użytkownika reklamacji w 
terminie do 30 dni od uznania reklamacji.
7. Dostawca Usług nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług wynikające z:
  a. niedostatecznej przepustowości lub jakości łącza, za pomocą którego Użytkownik jest podłączony do sieci Internet,
  b. niewłaściwego funkcjonowania ESPI I/lub EBI lub zmian w tych 
systemach dokonanych przez ich administratorów bez właściwego 
poinformowania korzystających z treści tam publikowanych,
  c. fluktuacji przepustowości i innych parametrów łącz, wpływającej na jakość wykonywanych przez Dostawcę Usług,
  d. korzystania z Usług przez osoby trzecie przy wykorzystaniu loginu i hasła Użytkownika,
  e. podania niepoprawnych lub nieprawdziwych danych przy dokonywaniu opłat za usługę,
  f. działania siły wyższej.
§ 8. Zobowiązania Użytkownika
1. Użytkownik akceptując niniejszy Regulamin wyraża zgodę na 
przetwarzanie swoich danych osobowych, podanych w Zamówieniu w celu 
świadczenia usług lub w innym, rozszerzonym zakresie, o ile wyrazi na to
 zgodę podczas składania Zamówienia. Żądanie Użytkownika zaprzestania 
przetwarzania jego danych osobowych jest równoznaczne z zaprzestaniem 
korzystania z Usług.
§ 9. Postępowanie reklamacyjne
1. Użytkownicy mogą składać reklamacje dotyczące niewykonania lub 
nienależytego wykonania Usług lub nieprawidłowości w uiszczaniu 
należności z tytułu świadczenia tych Usług.
2. Reklamacja powinna zawierać:
  a. imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Użytkownika,
  b. określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu,
  c. przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
  d. login (adres e-mail) Użytkownika lub inne dane określające Usługi,
  e. wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności - w przypadku gdy Użytkownik żąda ich wypłaty,
  f. sposób ewentualnego zwrotu należności, tj. zwiększenie Wartości 
Konta lub zaliczenie na poczet przyszłych należności lub zwrot na 
wskazany przez Użytkownika rachunek bankowy,
  g. podpis użytkownika - w przypadku reklamacji składanej w formie pisemnej.
3.
 W przypadku, gdy złożona reklamacja nie spełnia warunków określonych w 
ust. 2 pkt. a)-d),f)-g), Dostawca Usług, o ile uzna, że jest to 
konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, niezwłocznie wzywa 
reklamującego do jej uzupełnienia, określając termin, nie krótszy niż 7 
dni, i zakres tego uzupełnienia, z pouczeniem, że nieuzupełnienie 
reklamacji w określonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez 
rozpoznania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu, reklamację 
pozostawia się bez rozpoznania.
4. Reklamacja może być złożona 
pisemnie, a także przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się 
na odległość, w tym drogą elektroniczną na adres:
 [email protected].
5.
 W przypadku złożenia reklamacji pisemnie lub przy wykorzystaniu innych 
środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną, 
Dostawca usług jest zobowiązany w terminie 14 dni od złożenia reklamacji
 do potwierdzenie jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy, 
adresu oraz numeru telefonu jednostki Dostawcy Usług rozpatrującej 
reklamację.
6. Przepisu ust. 5 nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej złożenia.
7.
 Reklamacje mogą być wnoszone w terminie 3 miesięcy od daty zdarzenia 
stanowiącego przedmiot reklamacji. Reklamacje wniesione po tym terminie 
pozostawia się bez rozpoznania.
8. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została uznana.
9. Dostawca Usług udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej.
10.
 W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, kwestionowana kwota 
podlega zwrotowi w terminie 14 dni od dnia doręczenia Użytkownikowi 
przez Dostawcę Usług odpowiedzi na reklamację w sposób określony przez 
Użytkownika. Jeżeli Użytkownik nie wskaże numeru konta bankowego, kwota 
podlega zwrotowi poprzez zwiększenie Wartości Konta lub zostanie 
zaliczona na poczet przyszłych należności. Dostawca Usług nie ponosi 
odpowiedzialności za negatywne dla Użytkownika skutki wypłaty kwoty 
uznanej w ramach reklamacji w formie przelewu bankowego, będące wynikiem
 działań lub zaniechań osób trzecich.
11. Po wyczerpaniu postępowania
 reklamacyjnego Użytkownik może skierować sprawę na drogę postępowania 
przed sądem powszechnym. W przypadku, gdy reklamującym jest osoba 
fizyczna, która zawarła Umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej 
działalnością gospodarczą lub zawodową, ma ona prawo dochodzenia 
roszczeń w postępowaniu mediacyjnym lub przed sądem polubownym.
§ 10. Obsługa serwisowa
1. Obsługa serwisowa realizowana jest za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem 
[email protected] lub poprzez stronę 
www.AlertSerwis.pl.
2. Jeżeli wykonanie usługi serwisowej wiąże się z kosztami, są one każdorazowo określane w Cenniku.
§ 11. Postanowienia końcowe
1. Dostawca Usług nie gwarantuje bezpieczeństwa przekazu w szczególności w sieci Internet.
2.
 W sprawach nie uregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy 
powszechnie obowiązującego prawa polskiego. Wszelkie spory będą 
rozstrzygane przez polski sąd powszechny właściwy miejscowo dla Dostawcy
 Usług.
3. Regulamin może być zmieniony w każdym czasie poprzez umieszczenie zmiany Regulaminu na stronie www.AlertSerwis.pl.